mannen en hoge hakken

  • mark

    mark Schreef:

    ——————————————————-

    > ik ben zelf vader van 4 kinderen en zijn groot

    > gebracht met de gedachte dat mannen ook hakken

    > dragen zelf draag ik laarzen met hakken tussen de

    > 6 en 10 cm hoog mijn vrouw accepteerd dat en de

    > kinderen ook zelf loop ik over straat met die

    > laarzen ach ze kijken je wel na maar dat doet mij

    > niets succesmitch schreef:

    > >

    > > Hallo allemaal,

    > >

    > > Ik heb even een vraagje Wat vinden jullie van

    > mannen

    > > op hoge hakken

    > > Ikzelf hou zeer veel van hoge hakken, en ik zou

    > er het

    > > liefste ieder dag op lopen

    > > < maar dat laat deze maatschappij niet toe>

    > > En aan gezien dat ik kinderen heb heb ik deze

    > > fantasie maar in de ijskast gezet.

    > > Ik heb wel een paar pumps om op te lopen, maar

    > al dat

    > > stiekeme gedoe is niet leuk om zo op "jouw

    > schoentjes" te

    > > lopen.

    > >

    > > Ik zou jullie mening hierover willen weten

    > dames??!!

    > >

    > > met hoog gehakte groeten van Mitch

  • Rick

    Er is een trend in opkomst,dus het wordt hopelijk weer heel normaal gevonden dat mannen op hoge hakken lopen,en hopen dat dat voor altijd zo blijft.

    Terwijl op de catwalk van spring/summer 2010 steeds meer plat schoeisel wordt geïntroduceerd voor vrouwen, lijken mannen juist steeds meer de hoogte in te willen.

    Mannen op hoge hakken lijken ineens trendsetters! Zo schaamt Nicolas Sarkozy zich geenszins voor het dragen van een klein hakje onder zijn schoenen om zijn vrouw Bruni recht in de ogen kunnen te kunnen kijken en fotografeerde Karl Lagerfeld onlangs zijn favoriete model Baptiste Giabiconi naakt op een paar torenhoge zwarte stiletto’s.

    Sinds een aantal seizoen zijn mannen op hoge hakken ook tijdens de modeweken in Parijs, New York en Amsterdam een geaccepteerd fenomeen.

    Tijdens de New York Fashionweek showt ontwerper Rad Hourani al enkele seizoenen zijn unisex collectie boven gelaarsde hoge hakken.

    The Times schreef onlangs een artikel over de rijzende verkoop van de hoge hak voor mannen en het taboe voor mannen om klein te zijn. Dit is volgens The Times de voornaamste reden voor mannen om uit te wijken naar een dikkere zool.

    In het artikel is ook te lezen dat warenhuis Selfridges de hakhoogtes van mannenschoenen steeds meer ziet stijgen. De standaard hak van 1,5 cm is bij veel schoenen al verrruild voor een hakhoogte van maar liefst 5 centimeters. Modehuis Dior heeft zelfs een mannenschoen in de collectie met een hak van 6,5 cm.

  • hannesbi

    heel leuk loop er de hele avond op,en dan met rok en pantys

  • Bill

    Ik draag cowboylaarzen met hoge hakken, van 6 tot 10 cm, heeft een wat stoerdere uitstraling.

    Een aantal laarzen zijn tot net onder de knie, op straat met de broek erin is dit een echte eyecatcher, negatieve reacties heb ik nog niet gekregen.

    Bill

  • Anoniem

    Hallo allemaal

    Heel leuk dat jullie op hakken lopen ik wil zelf ook dat het normaal word dat mannen op hakken lopen maar alsjeblieft ga dan niet in wijven kleren lopen dat os echt te gay en ook zielig voor je vrouw en kinderen (want de meeste hebben vrouw en kinderen lees ik)

    Groetjes

  • Hans

    Vaak loop ik op high heels binnen, maar ga er steeds vaker mee naar buiten, even tanken, klein boodschap je doen(supermarkt) veel bekijks maar niemand zeg wat(wat ik jammer vind)

    Het geeft altijd een enorme kick.

    Ben een matcho sportschool gast, met tattoos enz.

    Toch heb ik vaak het idee dat mensen het sexy vinden, of denk ik dat maar?

  • christihe

    ik draag graag hoge haken maar ik durf er niet mee buiten te komen wat moet ik doen

  • rony

    hallo

    blij dat ik deze site vond hier kan ik alles kwijt draag zelf high platform shoes van 15 cm met daarop kleedje bh en een leuke string of panty's zijn er zo nooit bij eenkomsten in belgie zelf durf ik niet op straat lopen daarom mijn vraag aan jullie

  • kimmietv

    Misschien volgende keer even wat leestekens gebruiken… Het is nu een letterbrij waar ik geen touw aan vast kan knopen.

  • christophe

    oli Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    > ik ben heeeel fan van hoge hakken.. ik heb enkele

    > paar !! botten, pumps, enz.

    > Als u wil dat zien, kom maar op msn ! ronny

    > schreef:

    wat is je msn