mannen en hoge hakken

  • jp

    hoi…

    een vraagje die ik in het algemeen stel : naar ik kon lezen ben je echt wel een grote fan ? kan je me een aantal foto overmaken/uitwisselen ???

    dacht voor ik deze site bekeek, dat ik er echt wel alleen voor stond maar blijkbaar niet dus :-)

    grtjs JP uit belgie

  • Travestiet Lady Elvira

    Hallo Mitch,

    Ben welliswaar geen echte vrouw maar wil toch graag reageren.

    Loop er zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag op. Word er zels ontzettend @!#$ van. Het is inderdaad nog steeds zo dat het niet geaksepteerd word in deze maatschappij jammergenoeg. Maar toch hoef je dit niet perse stiekem meer te doen als je dat niet wilt. Er zijn namelijk gelegenheden waar je naar toe kan om dameslaarzen, schoenen en zelfs kleding te dragen. Mariposa in Amsterdam is b.v. zo'n gelegenheid. Ook vraag ik mij af of het b.v. mogelijk is dat je kinderen bij hun opa en oma gaan logeren voor b.v. een weekend of dat er andere mensen zijn waar ze naar toe kunnen.

    Het hangt er vanaf HOE oud ze zijn of je het ze al kan vertellen.

    Ik vind het moeilijk om te bepalen of en wanneer je kinderen kan vertellen over je toch iets andere schoen/laars keuze. Sommige zijn al vroegrijp en andere weer niet. Je zou het internet er ook bij kunnen betrekken door b.v. zelf eens sites over travestie te bekijken. En als je je kinderen oud genoeg vind misschien ook eens aan hen te laten zien. Je kan dan zo een aanknopingspunt hebben om een gesprek te beginnen over dit onderwerp.Daar kom je zeker ook vragen als die van jouw tegen. Als je naar www.travestiestartpagina.nl gaat staan er veel catogorien en vind je misschien wel degene die dit onderwerp behandeld. Lekker annoniem dus niemand weet dat jij het bent.

    Er is je al aangeboden dat je bij iemand thuis kan komen om laarzen te dragen. Ik bied je hetzelfde aan. Geheel vrijblijvend en kosteloos. Heb zelf laarzen met zowel platte als naaldhak. Maat 47. Die mag je van mij best gebruiken. Neem gerust iemand mee als je dat wilt voor je eigen veiligheid. Vind ik helemaal niet erg. Ik woon in Gorinchem Zuid-Holland.

    Laat het maar weten of je gebruik wilt maken van mijn aan bod. Ook graag als het niet zo is. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

    Lady Elvira

  • van loon

    jammer heb zelf maat42 43

    ik draag het liefst ten alle tijde hoge hakken en dat doe ik dan ook zo veel mogelijk

  • Gijs

    hallo allemaal ik ben gijs en ik draag al twee jaar hogehakken 15 cm en ik vindt het heerlijk er op te lopen het liefst loop ik er de hele dag op , me moeder vindt het maar niks dus ik ken er thuis niet mee lopen erg jammer , dus zit ik vaak in mijn garage en loop ik wel eens s'nachts een rondtje buiten , wel super dat ik niet de enigste ben.

    allemaal de groeten

  • Victor Van Der Zijl

    Hallo,

    Ik ben victor 16 jaar en vind hoge hakken echt heel erg opwindend.

    Het probleem is alleen dat ik ze nergens durf te kopen want in een winkel schaam ik me en ben ik bang dat ik een bekende tegen kom en als ik ze thuis laat bezorgen komen mijn ouders er achter en dat wil ik absoluut niet! Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen. jullie zouden mij dan kunnen mailen op vicorvdzijl@gmail.com

    Mvg Victor Van Der Zijl

  • ronny

    hallo ,je bent echt niet de enige hoor ik ben ronny kom uit belgie en loop zo vaak mogelijk op hoge hakken met mijn zwart sexy kleedje van (pabo) en zwarte panty's met roos bhtje onder opgevuld natuurlijk ,het is zo zalig zo zit ik hier nu voor de pc en mijn hakken hebben een hoogte van 10 cm dus dat kan al tellen he alle mannen zouden eens tesamen moeten komen vind je ook niet een fuif op hoge hakken succs nog allemaal ik geniet nu van mijn monent ,jammer mee naar buiten komen gaat niet (de maatschappij he) een keer er jaar wel met carnaval dan wel ja en dat is dan ook genieten !!!!!!!

  • gijs

    heej victor

    leuk dat je ook van hogehakken houdt ik had het zelfde probleem ik ben nu 20 ik begon op mijn 17 de , ik kan je helaas niet helpen want ik heb zelf daar ook moeite mee ik ga tegenwoordig naar een hele goede vriendin van mij en die besteld het voor mij ik heb nu 4 paar schoenen maar nog effe een vraagje waar woon je ik woon zelf in katwijk aan zee als je een beetje dichtbij woont kunnen we een keertje afspreken ik weet niet welke maat jij heb misschien kan je dan die van mijn effe aan en er op lopen als je je dat leukt lijkt misschien vindt je dit eng maar dat vondt ik ook maar ben er over heen gestapt mijn moeder weet het ook niet niemand eigelijk alleen die vriendin en jij nu hahaha :D ik hoor graag van je

    groetjes gijs:D

  • gijs

    heej Victor

    je email deed het niet dus ik hoop dat je dit ziet

    groetjes gijs

  • stans

    Ik draag graag hoge hakken moest wel eerst leren lopen op die dingen maar het heeft wat .Ik loop ook buiten, ook winkelen met hoge hak en vindt dit geen bezwaar .men let er niet op dat ik ze draag.Moet het bewust aangeven dat ik hakken draag anders valt het voor het publiek niet op.

    Dus ga gewoon zo door.

  • oli

    Hallo,

    ik ben heeeel fan van hoge hakken.. ik heb enkele paar !! botten, pumps, enz.

    Als u wil dat zien, kom maar op msn ! ronny schreef: