onpaar schoenen

  • A.C.sanders

    wij kunnen op maat maken per paar.en maakt dan niet uit welke maten je nodog hebt…..zie www.bootsandbits.com

  • marieke

    Hoi Hoi,

    GEZOCHT: een onpaar HEREN schoenen in de maat: Rechts 39 (6) en Links 41 (7,5) voor uitwisseling!

    Ik heb nog diverse onparen in de aanbieding, ik hoef er geen geld voor, maar zou graag een onpaar terug willen!

    Voor info of omruil actie; mail me even: marieke_grol@hotmail.com

    Groeten Marieke

  • marieke

    Hoi Wendy,

    We hebben het zelfde probleem maar dan net anders om.

    Zijn op zoek naar heren schoenen in de maat : Rechts 6 (39) en links 7,5 (41+)

    Groeten Marieke

  • sietske

    Ik heb ook een schoenmaat verschil.

    Ik draag links maat 40 en rechts maat 38.

    Ik heb nog schoenen en laarzen liggen.

    Links maat 38 en rechts maat 40.

    Misschien is er iemand die deze maten heeft, zodat we schoenen uit kunnen wisselen.

  • marijke

    ik heb ook verschillende maat voeten.

    n.l.links maat 40 en rechts maat 38.

    Ik heb ongeveer 30 paar schoenen en korte laarsjes in de maat rechts 40 en links 38 over.

    Wie heeft er interesse.

  • marijke

    misschien wel een late reactie maar ik heb schoenen en laarsjes in de maten rects 40 en links 38.als je denk dat je er wat aan hebt hoor ik het wel.

    Groetjes marijke

  • irene

    hallo, mijn dochter (12jaar) heeft een aangeboren afwijjking waardoor zij een schoenmaatverschil heeft van 3 maten, Weet iemand voor mij een adres (liefst in Brabant) die schoenen per onpaar verkopen?

  • jack

    Oeps, ik had natuurlijk het onderwerp duidelijker moeten maken!

  • lideke

    vaak weggegooid wat over was..zelf heb afhankelijk van de schoensoort ..links 37..en rechts 39/40 .

    heb vandaag dus weer 2 paar gekocht..dure dames-slippers van ‘'REEF’'.''..zwart/wit

    Heb dus over ;

    rechts US 7 - EUR 37/38

    links US 9 - EUR 40

    wie maak ik blij..of met wie kan ik ruilen

  • lideke

    ik heb wel interesse.

    ik heb eigenlijk links 37..en rechts 39/40..heb tot nu toe altijd de over weggegooid.

    heb vandaag nieuwe damesslippers gekocht van ''REEF“”..bewaar ze wel vanaf nu

    ik zie deze site/forum voor t eerst.

    groeten..Lideke