onpaar schoenen

  • Margreeth

    Beste Corrie,

    Ik heb volgen mij precies het omgekeerde. Ik heb links maat 36 (ruim) en rechjts maat 38 (ruim).

    Nou maar hopen dat de smaak een betje hetzelfde is.

    Margreeth

  • Saskia Letter

    Beste Angelique,

    Ik heb rechts maat 41, links 37/38 afhankelijk van de schoen. Ik heb nog veel onparen liggen op zolder. Misschien wat voor jou? Misschien net te groot of zo, maar je weet maar nooit. 40 is voor mijn rechter voet bijna altijd echt te klein. Is er iemand die het precies het omgekeerde heeft, dus links 41 en rechts 37/38???? Daar zou ik graag mee in contact komen…

    Groeten, Saskia

  • astrid kolenbrander

    Mijn dochter heeft een beenlengtevershcil en daarnaast een onpaar aan schoenen.

    Momenteel heeft zij aan linker voet mt 42 en aan rechter voet 40/41.

    Zij is 12 jaar.

    Ik heb dus verschillende onpaar schoenen in de kast staan.

    O.a een paar erg leuke soort sportschoenen in zilver kleur. Li voet mt 38 en re voet mt 40.

    Zijn er vrouwen/meisjes die, net zoals mijn dochter met een onpaar zitten en tegen kleine vergoeding deze schoenen willen hebben?

    Zijn er daarnaast misschien meisjes/vrouwen die, voor li voet mt 40/41 nodig hebben en voor re voet 42?

    Misshcien is er op deze manier iets te regelen….

    gr Astrid.

  • astrid kolenbrander

    Hallo Wesse,

    Ik zag jouw mail op het prikbord van de startpagina.

    mijn dochter heeft ook een onpaar en schoenen kopen is meestal een ramp, zeker financieel gezien.

    Jij schreef dat je een goed adres had voor dit soort problemen, mag ik van jou weten waar dit is?

    Vriendelijke groeten Astrid Kolenbrander

  • Vera

    Beste allemaal,

    Ik heb per ongeluk een onpaar schoenen gekocht. Net jullie berichtjes doorgelezen maar volgens mij niemand van jullie die rechts maat 39 en links maat 41/42 heeft? Zo wel, zie: http://link.marktplaats.nl/344481296

    Het gaat om een paar zwarte retro laarsjes waar ik heel blij mee ben, behalve dat het een onpaar bleek te zijn. Ik ga ze dus toch niet dragen. Maar misschien kan ik daar één van jullie juist blij mee maken!

    Vriendelijke groet,

    Vera

  • Wilma

    Beste Angelique,

    Ik heb links 38 en rechts 40/41! Op dit moment heb ik een paar schoenen om te ruilen. Laat je me weten of je belangstelling hebt en of jij misschien ook schoenen hebt om te ruilen?

    Hartelijk groeten,

    Wilma

  • Wilma

    Beste Astrid,

    Ook ik heb een beenlengte- en voetmaatverschil. Links heb ik maat 38 en rechts 40/41. Ik weet wat een ellende het is om schoenen te kopen, het is dan ook absoluut geen hobby van me!

    Wellicht zijn de sportschoenen iets voor mij. Kun je me een foto sturen?

    hartelijke groeten,

    Wilma

  • arlet

    Saskia,

    Wij hebben een dochter van 12 jaar, met rechts 37/ 38 en links 40/41 !! Dus het omgekeerde van jou, Ook wij hebben best veel onparen over, oa. nep en echte birckenstocks, 2 paar zwarte hoge laarzen, veterschoenen, sportschoenen enz. Misschien is er iets bij voor jou. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent en welke smaak je hebt, daarom wil ik wel foto's maken van de diverse paren dan kan je eens kijken of er iets tussen zit.

    Het is misschien makkerlijker om dat rechtstreeks te mailen?

    Hartelijke groet en we zijn benieuwd naar je reaktie,

    Arlet Wakker

  • Dee Dee

    Hallo Wilma,

    Ik zie dat jij schoenen zoekt voor links 38 en rechts 40.

    Ook ik heb nog gloednieuwe schoenen in de kast staan

    van o.a. van Bommel, Ecco, Durea. Mocht je interesse

    hebben dan kun je me mailen en stuur ik je wat foto's

    van de schoenen.

  • Dee Dee

    Ik zie dat mijn e-mailadres bovenaan niet vermeld wordt,

    dus dan maar zo: dutchiedeedee@gmail.com