onpaar schoenen

  • Ilse

    Hoi B.Kaenjan,

    Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen, ik heb je omgekeerde schoenmaat, R:39/40, L:37/38. Alleen uit je berichtje kan ik niet herleiden of je een man of vrouw bent :)?

    Groeten,

    Ilse

  • Inge

    Er is een Facebook-groep opgezet voor mensen met verschillende schoenmaten:

    http://www.facebook.com/group.php?gid=148146808541621

    Wordt lid allemaal!

    Hoe meer mensen daar lid worden, hoe meer kans op contacten met je “tegenvoeter”!

  • Inge

    Oeps, ik had natuurlijk het onderwerp duidelijker moeten maken!

    Er is een Facebook-groep opgezet voor mensen met verschillende schoenmaten:

    http://www.facebook.com/group.php?gid=148146808541621

    Wordt lid allemaal!

    Hoe meer mensen daar lid worden, hoe meer kans op contacten met je “tegenvoeter”!

  • Inge

    corrie kok Schreef:

    ——————————————————-

    > Wessel, de zus van de vriend van mijn zoon heeft rechts maat 36/37 en links 38/39.

    > Ik ben van plan om een onparen schoenenbank op te zetten voor dit soort trieste spelingen van de

    > natuur.

    > Deze mensen worden nergens financieel gesteund.

    > Zij kunnen via de zorgverzekering 1x per 1-2 jaar 1500 euro voor 1 paar aangemeten (rare) schoenen

    > krijgen, maar geen vergoeding voor 2 paar normale (mode) schoenen. Dit is voor een jonge meid van 25

    > jaar toch niet te pruimen.

    > Dus wie heeft rechts 38/39 en links 36/37? Ruilen?

    Corrie, mijn schoonzus heeft rechts 39 en links 37 - zij is via de Facebook groep “2 verschillende schoenmaten” bereikbaar: http://www.facebook.com/group.php?gid=148146808541621

  • shirley

    Hoi,

    Net als bijna alle schrijvers op dit forum heb ik ongelijke voeten. Rechts maat 35of 36 en links maat 38.

    Ik heb een groot aantal schoenen over: ik heb o.a birkenstocks.

    Rechts maat 38 en links maat 35/36.

    Wie heeft interesse en kan evt schoenen uitwisselen?

    groetjes shirley

  • arlet

    Wilma,

    ok wij hebben nogal wat onparen staan; sportschoenen, echte en nep birckenstocks, 2x zwarte lange laarzen (esprit en schuurman),, en zilvergrijze sneakers.

    Behalve van de Birckenstocks, die valen een maat kleiner is links 41 en rechts 38. Misschien is er iets voor je bij.Er zijn eventueel foto's beschikbaar.

    Groet,

    Arlet Wakker

  • Eefje

    Hoi Inge

    Fijn eens iets te vinden over onparen. Ik heb namelijk ongeveer rechts 37(met eventueel inlegzooltje 38) en links 39.

    Hopelijk is er iemand te vinden met hetzelfde probleem maar dan de maten andersom.

  • annemarie

    Mijn zoontje van 8 jaar heeft door een aangeborenafwijking ook

    2 verschillende maten Links maat 36 en rechts maat 34.

    Wie kan mij helpen en wie kan er nog schoenen gebruiken,

    dan net anders om, rechts 36 en links 34.

  • DeeDee

    Een prima initiatief zo'n Facebook groep maar ik zou graag

    willen dat deze groep ook actief is en blijft via deze site, omdat ik

    zelf om privacyredenen niet op Facebook wil.

    Ik ben geinteresseerd in eventuele ruil/verkoop mogelijkheden van

    onpaar schoenen.

  • DeeDee

    TE KOOP: Onpaar fitness schoen Nike Air, Re:40, Li: 38, gloednieuw. Zie ook Markplaats: kleding dames/ schoenen/ onpaar

    E-mail: dutchiedeedee@gmail.com