roots schoenen

  • Boogschutter Maluku 1963

    Liep gisteren over de Nieuwendijk (Amsterdam), net voor de HEMA, heb je een zaak BOOTS,

    waar ze ook ROOTS verkopen……, effe terug IN DE TIJD naar 1977/1978/1979/1980……

  • Herman

    Hoi Rob.

    Ik heb nog een paar echte ( lage zwarte Roots Maat 43.5 ) schoenen uit Canada. met Bevertje op de onderkant nieuw

    Te koop

    E-Mail: h.spekkers3@chello.nl

  • peter

    wij waren sinds vorig jaar naar een bepaald soort model van roots op zoek. en wel de blauwe suede laag model. nergens te vinden of te krijgen. heb al heel wat telefoontjes erover gepleegd, en 1 persoon wist me te vertellen dat er een groot probleem was met iets van licentie in canada. we hebben het een tijd laten rusten en nu gingen we opnieuw opzoek. en we kwamen weer op de officiele roots site terecht.(www.rootsschoenen.nl). hier hebben we de blauwe suede laag model besteld en toen zagen we ineens dat op de zijkant van de schoenen geen roots stond maar ineens >> jaco canadian<<. wij weer bellen en 1 persoon van vorig jaar, die wist ons te vertellen dat dit inderdaad de echte roots zijn, maar dat ze de naam roots niet meer erop hebben staan. dit komt door het bedrijf jacoform. die hebben het nu hier voor europa in handen, en geloof ons nu maar, HET ZIJN DE ECHTE !!!!!!! na lang bellen en uitzoeken, en dan nog voor die prijs HET ZIJN DE ECHTE.

    ik heb ze vandaag binnen gekregen, en geloof mij nou, heb vroeger veel paar ervan versleten, en ze lopen nog steeds lekker als vanouds……….

    dus >>>> ROOTS = JACO CANADIAN <<<<

    hoop jullie die nog twijfelen genoeg info te hebben gegeven, ik heb weer lekker plezier van mijn schoentjes

    groetjes peter

  • Uddede

    Schoenenzaak Boots op de Nieuwendijk in Amsterdam heeft de echte Roots. Van laag tot hoog. Ik zelf heb hier de e hte Berg Rootsen gekocht. Ze lopen heerlijk.

  • Roots footwear

    Alle modellen en kleuren zijn te bestellen via de webshop van Roots Footwear en de Classic modellen zijn ook verkrijgbaar in Rotterdam bij C.Cruden in de Boomgaardstraat en in Purmerend bij schoenenzaak Senna.