roots schoenen

  • Martin

    Hoi Rob,

    Hoe ben je aan de originele Roots uit Cananda gekomen?

    Martin

  • Eric

    Ik ben heel nieuwsgierig waar je ze gekocht heb, want ik ben ook al een tijdje opzoek naar deze schoenen.

    groet Eric

  • roots schoenen

    Beste Olga,

    Op jouw vraag waar de rootsschoenen te koop zijn, heb ik het antwoord voor je. Kijk even op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/rootsschoenen/

    Groetjes

  • rootsschoenen

    Beste Olga,

    De link loopt niet door: kijk even naar de hyves: rootsschoenen, daar vind je de link naar de webwinkel waar je de roots kunt bestellen.

    Groetjes

  • rootsschoenen

    Beste Eric,

    Kijk even op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/rootsschoenen.

    Daar hebben ze nog alle modellen. De classic en de sport in verschillende kleuren.

    Groetjes

  • rootsschoenen

    Beste Eric,

    De link loopt niet door: kijk even naar de hyves: rootsschoenen, daar vind je de link naar de webwinkel waar je de roots kunt bestellen.

    Groetjes

  • Ellen

    Hallo!

    Ik heb een paar zwarte roots te koop! Zocht al op marktplaats naar een richtprijs wat ik er voor zou kunnen vragen, maar niks te vinden op marktplaats :-)

    Hier misschien iemand intresse? B)

    Mail me maar!

    Zal ook eens kijken op die roots-hyves :)

  • richard

    je kan ze kopen op de nieuwedijk bij “the boots”pal naast de hema

  • Ernst

    Hoi ik zat een tijdje terug hyves en daar las ik een advertentie dat de Roots schoenen weer te koop waren, maar door het surfen op internet is het mij ontschoten maar ben ook op zoek naar deze schoenen.

    Ik heb er verschillende paren van gehad ze liepen super.

    Groetjes Ernst en succes

  • rootsschoenen

    Hallo Ernst,

    Je kunt de Roots schoenen kopen in de webwinkel. Klik hier door naar het adres.

    Groeten van Brittanny