Hakken

  • jean

    Dag Linda,

    Ik ben echt gek van hoge hakken, pumps en laarzen! Zoek dames die deze dragen en regelmatig met mij willen gaan om hakken te kopen. Jij?

  • jean

    Linda, Diana,

    Mag ik met jullie meedoen? Bijvoorbeeld regelmatig met jullie meegaan schoenen en laarzen kopen?

  • Jean

    Dag Diana,

    Ik begreep dat je mij een antwoord hebt gegeven via het email adres van een bekende. Dit is mijn eigen adres. Hoe kom ik met je in contact? Kun je mij rechtsstreeks emailen? Neem je graag mee.

    vriendelijke groet,

    Jean.

  • Jean

    Hai Linda,

    Heb je er al over nagedacht of jij samen met Diana en ik laarzen en pumps wil kopen? Email je me direkt?

    groet,

    Jean.

  • Jean

    Dag Ilse,

    Heb jij zin om samen met Diana, Linda en ik een hoge hakken clubje te beginnen?

    Regelmatig pumps kopen in diverse zaken. etc. etc.

    vriendelijke groet,

    Jean.

  • Jean

    Hai Linda,

    Ik heb diverse malen een reactie gegeven. Please geef de zsm antwoord?

    vr. groet,

    Jean

  • Jean

    Hai Diana,

    Ik had een verkeerd email adres gegeven. Dit is de juist.

    groetjes, Jean.

  • Jean

    Ben gek op hakken. Wil jij met mij meegaan ze gaan kopen?

    Hoe hoger hoe beter. Jij kiest en ik koop.

    groeten,

    Jean.

  • Jean

    Hai Diana,

    Probeer je vele malen te bereiken echter het lukt niet.

    Ik wil je meenemen naar een luxe schoenenzaak en daar jou mooie pumps laten uitzoeken.

    Please geef bericht.

  • Gert-Jan

    Ik draag al enige tijd zelf hakken (laarsjes) en rijd er ook auto mee. Het is veel lekkerder, en het zit gewoon fijner. Ik heb maat 44, dus moet ik bij zaken als stravers mijn schoenen kopen. Ik wist niet dat dit forum bestond tot op vandaag. Erg gaaf. Ik vind gewoon dat iedereen de schoenen meot kunne dragen die hij/zij mooi vind.

    Hoor graag meer!!

    GJ