Hakken

  • Diana

    Ik ben zelf ook een liefhebber en kom graag in contact met je .

    Je kunt me e-mailen.

    groetjes Diana

  • Rene

    Vertel me er meer over!

  • rob

    Ik kijk altijd eerst naar de schoenen van vrouwen.Daarna pas de rest

    Als ze dan ook nog hoge hakken draagt ben ik bij voorbaat al verkocht

  • Ilse

    ik heb even een tip voor de heren die zo geintereseerd zijn in hakken!!!

    Draag ze zelf eens dan kun je namelijk precies ervaren hoe zoiets voelt en ook met autorijden!!!

    Voordat ik jullie berichten las wist ik nog niet dat er mensen geobserdeerd waren door hakken maar hier is een hele opeenhoping van dat soort mensen,

    fantastisch echt!

  • Dexter-26

    Hoi Ilse,

    Ik draag zelf vaak hoge hakken 10 cm is geen probleem en het geeft echt een kick om op die dingen te lopen.

    Een keer heb ik auto gereden met mijn 15cm hakken maar dat is echt niets om mog een keertje te doen.

  • Bart

    Het lijkt mij wel wat zelf eens op HOGE hakken te gaan lopen, wat raden jullie mij aan, ik wil graag schoenen voor een beetje dagelijks gebruik! Het moet wel hoog zijn. En waar kun je die dingen kopen, ik heb maat 42 a 43. Misschien dat mij dan de gewone dames schoenen nog passen!?Lex schreef:

  • Dexter-26

    Hoi bart,

    Ik heb ook maat 42/43 van heren schoenen als ik dan pumps ga kopen moet ik bijna altijd 43 of groter kopen. Dames schoenen zijn normaal smaller en daarom zul je waarschijnlijk met maat 42 op niet veel plekken terecht kunnen.

    In Rotterdam bij http://www.silhouette.nl/ kun je schoenen kopen van maar 32 tot 48 met hakken van 0 tot 17 cm hoog, voldoende keus dus en het personeel is er ook nog eens erg vriendelijk, daar kopen mannen wel vaker schoenen met 15cm hakken.

    Via internet heb ik nog nooit gekocht, misschien werkt dat ook wel goed maar ik koop mijn schoenen altijd in een schoenen zaak.

    Groeten Dexter

  • Bart

    Dexter, bedankt. Weten jullie misschien ook nog een adres in Utrecht of in Amsterdam?? Het liefst wil ik van die Western achtige boots met een hak van 12 a 13 cm.

  • jean

    Dag ilse,

    Ik ben op zoek naar dames die het heel leuk vinden om op hoge naaldhakken te lopen. Ook samen met mij regelmatig hakken kopen in diverse winkels vind ik leuk. En….uiteraard, sexspelletjes e.d. met hakken is echt tof. Zijn er dames die dit leuk vinden?

  • jean

    Hakken zijn een fallussymbool. Op een of andere manier worden mannen daar opgewonden van. meer dan jij denkt. Ik ook. Ik zoek dames die het leuk vinden erop te lopen en bijvoorbeeld regelmatig schoenen met naaldhakken te kopen bij diverse zaken. Hoe hoger en spitser hoe mooier.