hex schoenen

  • mayke

    hallo,

    ik ben op zoek naar hex schoenen dat zijn die laarzen met een hele hoge zool ze waren ongeveer 8 jaar geleden helemaal in.

    Heeft iemand ze misschien te koop?? laat het me dan weten.

    groetjes Mayke

  • johscher

    Ik ben bang dat je ze alleen nog kunt vinden op koopjessites zoals ebay e.d.

    Ik vrees dat dit merk in de winkels in Nederland niet meer te krijgen is.

    Succes,

    Johscher

  • Ronald

    Hoi Mayke,

    Ik lees uit een erg oud bericht (2006) dat je op zoek bent naar laarzen van Hex. Mag ik vragen waarom? Vind je ze mooi of is het misschien een fetish….

    Zelf heb ik nl een fetish voor deze laarzen en kom graag in contact met mensen die dit ook hebben….

    Groet,

    Ronald

    ronaldo1977_1@hotmail.com

  • louis

    Hallo

    Ik heb er hier nog 3-4 paar van staan lage bruine mt 39,lage zwarte mt 39 en dan

    heb ik nog 2 paar zwarte laarzen staan mt 39.

    Maar heb er ook wel een fetish mee hoor.

  • Ronald

    louis Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik heb er hier nog 3-4 paar van staan lage bruine

    > mt 39,lage zwarte mt 39 en dan

    > heb ik nog 2 paar zwarte laarzen staan mt 39.

    > Maar heb er ook wel een fetish mee hoor.

    Hallo Louis,

    Leuk dat je reageert. Mail me aub eens op ronaldo1977_1@hotmail.com. Graag kom ik in contact met mensen die hier net zoals ik een fetish voor hebben…..

  • High Heels

    Ik had vroeger ook laarzen van het merk Hex maar ben later overgestapt op New Rock, die kan je gelukkig nog overal kopen en ze blijven waanzinnig mooi

  • Prutske

    Hallo ;

    ik heb verschillende paren Hex schoenen .

    Een aantal jaren geleden gekocht , maar ze staan hier stof te verzamelen .

    Indien er iemand interesse heeft , dan hoor ik het wel .

  • Hexje

    Hallo,

    Ik heb nog verschillende Hex schoenen en laarzen staan, als iemand intressen heeft laat maar weten.

  • kimmietv

    Wat voor maat zijn ze?

    En kun je hier foto's plaatsen?

    Of mij deze toesturen?

    kimmie

  • lvbags

    Louis Vuitton bags for 2011 fall and winter season that now on sale in the market. Definitly we are a greatLouis Vuitton Outlet online for you to choose from. Peo ple all show great love to the louis vuitton handbags on sale in the market. No only the LV bags culture but also the fashion design. In our lv bags outlet online you can get the best service with low price for the exquisite louis vuitton bags, espeically for the lv bags 2011 which seems to be a hot sale in the designer handbagsline. also quite a lot ofchanel handbags which come with stylish design, the perfect design which make the chanel bags always popular. As well as the gucci bagsdefinitely your best chice for you to enjoy shopping in our louis vuitton outlet.