Klacht Geox schoenen

  • car

    Wie weet waar ik een klacht kan indienen ?

    Het gaat over een paar DURE GEOX SCHOENEN!!!!!!

  • adri

    http://www.geox.com/cont_olanda.asp

    Probeer deze link maar even uit. Dan communiceer je rechtstreeks met de fabrikant. Succes, Adri.

  • carl

    Geachte,

    Ik ben al enkele jaren zeer tevreden met mijn Geox en heb steeds reclame over uw schoenengemaakt.

  • carl

    Ben al jaren jaren fan van geox en was steeds tevreden (gelukkig) met mijn schoenen.

    Tot ik mijn voorlopig althans laatste paar schoenen heb gekocht.

    Dat ze ademen of verluchten via de gaatjes in de zool, vind ik fijn.

    Maar mijn laatste paar bezorgt me net natte voeten ipv droge. Daarvoor is het voldoende over een nat wegdek te lopen, zelfs niet door een plas.

    Bij vergelijk met mijn oudere (met plezier afgedragen) schoenen constateer ik dat de gaatjes in de zolen van mijn recentste schoen veel groter zijn.

    Zou dit de oorzaak kunnen zijn of is er mogelijk een constructiefout???? Graaguw bevinding.

  • haegens

    geachte

    Ik heb in het verleden al zéér veel schoenen van geox gekocht maar van

    de laatste 2 paar ben ik niet tevreden heb ze namelijk verleden jaar gekocht

    en enkel in de zomer gedragen heb die laten zien aan de schoenmaker en

    volgens hem zijn de zolen iets te kort gemaakt daarom heb ik in mijn 2 paar

    aan den teen een gat erin dat vind ik niet normaal ze moeten toch iets langer

    meegaan dan één zomer volgens mij graag een mailtje van u want anders

    durf ik geen geox schoenen meer kopen en dat zou zéér spijtig zijn.

    hopelijk op goed nieuws

    Mvg.

    Magda

  • Christmas costumes

    Christmas costumes in sexy design are the hot items for the Christmas Day and New Year. Buy cheap sexy adult Christmas costumes online with 100% secretive & fast shipping. Buy more Dear-Lover sexy lingerie for your romantic night.