Schoenen- en laarzen-fetisj

  • Karin

    Hoi, ik ben Karin en misschien kennen jullie mij wel van deze site (ik draag naaldhakken van 18 cm). Mijn vriend kickt dus echt gigantisch op damesschoenen en laarzen, in het bijzonder op naaldhakken en paardrijlaarzen met sporen. Ik rij zelf paard, dus mijn vriend gaat vaak mee naar de manege. Ik heb nu zelfs extra scherpe sporen, niet omdat mijn paard lui is, maar omdat mijn vriend dat zo @!#$ vindt !!! Naar mijn werk draag ik altijd naaldhakken en als we uitgaan loop ik vrijwel altijd op hakken van minstens 15 cm. Dat gaat nu al vijf jaar zo en ik kan erg goed op superhoge hakken lopen, maarja, ik kan niet als ik met pensioen ben nog steeds naaldhakken dragen. Hoe kan ik het nu langzaam afbouwen zonder dat mijn vriend er “last” van heeft ?

  • cinthia

    gewoon niet oud worden????

  • tiklap

    Kijk, dat ligt eraan hoe oud je nu bent Karin. Je zegt dat je nu op naaldhakken van plusminus 15 cm loopt. Wanneer je voor jezelf nu eens een globale aftakelings lijn bij jezelf probeert te indentificeren, (daar zijn tegenwoordig hele handige programma's voor om dit soort curves te meten). Laten we zeggen dat je over 15 jaar op een minimum wilt lopen dan zou je dus omgerekend 1 cm per jaar van je naaldhak af kunnen slijten. Dit is uiteraard wel afhankelijk van de kwaliteit schoen je draagt. Wanneer je de kwaliteit van je schoen zou meten (met hetzelfde handige programma) dan kun je uitrekenen hoeveel km je zou moeten lopen om een bepaalde hoeveelheid aan mm's of cm's eraf te krijgen. Maar ook hierbij geld dat dat wederom afhankelijk is van het soort wegdek dat je prefereert. Enkele voorbeelden kunnen zijn: vloerbedekking, parket, asfalt etc. etc. Mocht je een minder sportief type mens zijn, zou je uiteraard ook het e.e.a. met gereedschap kunnen verwijderen

    Veel succes Karin

  • janine

    Hoi,

    Ik draag ook graag naaldhakken maar hakken van 17cm… Hoe heb je daar op leren lopen?

    Groetjes Janine

  • Janine

    Hoi Janine,

    Blijkbaar hebben wij dezelfde naam. Ik zal voortaan de eerste letter van mijn achternaam toevoegen, de D. Ik hou zelf helemaal niet van naaldhakken, loop wel graag op paardrijlaarzen, ook met sporen. Mijn vriend is er ook helemaal gek op, volgens mij hebben die mannen er iets mee, misschien de macht die het uitstraalt of zo. Ze komen wel weer terug in de mode, dat scheelt.

    XXXjes, Janine D

  • Janine

    Misschien moet je vriend ook eens op het deze site kijiken?

    http://yaforum.twansoft.com/cgi-bin/userforum/list.cgi?forum=Booty&sub=Booty

    XXXjes, Janine

  • Manuela

    Hai Karin,

    Ik loop zelf ook graag op naaldhakken, maar ik haal ze altijd (via internet) uit de verenigde staten. Kun je me een paar leuke adresjes geven?

    Groetjes Manuela

  • Ab

    Hallo Janine en Karin

    Ik ben ook een man die helemaal gek is op vrouwen die laarzen met sporen dragen. Ik zou het prachtig vinden als vrouwen gewoon laarzen met sporen zouden dragen.

    Ik vindt vrouwen die paard rijden gigantisch opwindend. Dat heeft te maken met het feit dat ze erg van het paard houden en liefkozen, maar er ook macht over uitoefenen (het rijden) en het pijn doen (zweepje en sporen).

    Ik vindt het idee dat een vrouw mij liefkoost maar ook macht over mij uitoefent en pijn doet (met sporen) verschrikkelijk g#*l.

    Helaas zijn er maar weinig vrouwen waar ik over mijn fetish kan praten of mailen.

    Ab

  • chantal vos

    ik hebt het zelfde probleem met mijn vriend

    als ik paard gaat rijden draag ik ballet heel paardrijlaarzen (hak 20 hoog ) met sporen

    mijn vriend word er ook zo geil van en vind het sexy staan bij mij

    hij wiel er ook op lopen maar het valt niet mee

    ik hebt ook ballet gedaan dan moetje op spitzen staan dat moetje eenhel tijd vo kunnen houden

    dus ik loop vaak op ballet heels paardrijlaarzen mijn vriend vindt het dan ook heel sexy en kick erop

    dat ik dat graag met sporen hij gaat vaak met me mee kijken als ik paard ga rijden

    of dat ik 10 paarden moet verzorgen

    vorr all als ik iets van de grond moet pakken

    hij heeft het ook geprobeert met de ballet heels paardrijlaarzen

    hij valt voor over of moet er steun bij hebben

    en ik hebt er geen moeite mee hij kick er erg op

    ook dat ik lenig bent de slit en spagaat

  • Jordy

    ik ben susanne 16

    mijn broertje kick ook op mijn ailge paardrijlaarzen en strakke rijbroek