Hoge laarzen

  • Tonio

    Jongeman met laarzenfetish wil graag weten wat de dames ervan vinden als een jongen opgewonden raakt van hoge laarzen.

  • Hallo

    @!#$

  • Heidie

    Ach het is wel leuk om de jongen gek te zien worden.

    Ik kan het me wel enigszins voorstellen. Die 10-12 cm en vooral die hoge schacht geven een extra gevoel van macht :-)

    Jongens liggen dan werkelijk aan je voeten….

    Groetjes,

    Heidie.

  • Jack

    Heidie,

    Zo te zien heb je e wel ervaring mee.

    Na het lezen kreeg ik direct al een ………..

    Wat draag jezelf zoal?

  • Heidie

    Haha,

    Die laarzen draag ik niet zo heel vaak. Alleen als ik naar een gek feestje ga of heel soms bij het uitgaan.

    Wat ik zoal draag? Zie berichtje van 9 januari 2001.

    Groetjes,

    Heidie.

  • FeetPeet

    Je schoenenkast lijkt me lekker gevuld..

    heb je er geen pics van ??

  • Tonio

    Wat kunnen sommige mensen toch een stomme opmerkingen maken zeg!

  • Jean

    Hoge laarzen staan giga mooi bij een leuke vrouw, heb diverse vriendinnen gehad die ze voor mij wilden dragen. Je kunt ze voor jezelf of voor je partner voor niet al te veel geld kopen bij silhouette, o.a. in rotterdam. eventueel via het web op www.silhouette.nl

    Wat Heidi betreft: ook ik zou graag iets meer van jou collectie willen weten, je uitnodigen om met mij mee te gaan om nieuwe laarzen aan te schaffen. Jij betaalt in ieder geval niet!

    Geef je een berichtje terug?

  • Heidie

    Hihi Jean,

    Je blijft proberen he?

    Nee, het spijt me. Hoe leuk het ook klinkt, het is niet de bedoeling dat ik mijn garderobe groter ga maken.

    Ik heb het juist net ingekrimpt…

    Maar goed, volgens mij had ik je al eens gemaild over de inhoud van m'n schoenenkast.

    Groetjes en -x- ,

    Heidie.