Wat is een shoejob?

  • Regine

    Hallo, ik ben van oorsprong Belgische, en mijn vriendje heeft al enkele malen gevraagd om een “shoejob” of een “heeljob”. Als ik hem vraag wat dat is, glimlacht hij slechts en zegt dat ik mijn fantasie maar moet gebruiken…Kan iemand mij hierbij helpen??

  • shoebidoo

    regine, gebruik inderdaad je fantasie maar : gebruik je schoenen/voeten waarvoor je normaal je mond of handen gebruikt :-).

  • regine

    Ik heb mijn vriendje dat voor kerstcadeau gegeven en hij vond dat werkelijk plezant!! Zijn er meer mensen die dat gaarne hebben?? En zij er dan zo Internetpagina's op dien onderwerp?? Goede kerstdagen en veel schoenplezier!!

    Regine

  • jopie

    That's sick….

  • jean

    Dag Regine,

    Je hebt uitgevonden wat een shoejob is begrijp ik. Ook ik vind dat leuk. Vooral met naaldhakken en het liefst met lakpumps. Reken maar dat veel mannen dit erg hot vinden. Mijn vriendin doet het ook regelmatig zowel met als zonder hakken. Erg leuk hoor. Zoek meer vrouwen die dit leuk vinden. Waar zijn ze?

  • Lutz

    Er is nog een alternatief: eerst moet je je vriend opwinden en dan geef je hem een van je oude sandalen of espandriles en hij moet het werk zelf afmaken…

    Graag vernemen wij hier hoe het hem dan heeft bevallen.

    Have fun,

    ….Lutz

  • shoefetish81

    dit noemen ze een shoejob.zie deze link http://cock-crush.com/?galleries,1 dat wil ik ook wel mee maken,door een dame op hoge hakken (:P)

  • Johnathan

    Waarom altijd mannen? Een vrouw kan ook een shojob doen bij haar eigen ;) en de man naar kijken is ook heerlijk of samn bijde eentje doen :P