OnlyShoes, nieuwe schoenhandelsite voor particulieren en bedrijven

  • Annemieke

    Hallo,

    Ik wil een oproepje plaatsen aan alle schoenliefhebbers. Wellicht hebben jullie allemaal, net als ik, een kast die uitpuilt van de schoenen. Jammer om weg te gooien maar misschien wel geschikt om te verhandelen. Ik heb veel tijd en moeite gestoken in een nieuwe site www.onlyshoes.eu. Dit is een platform (net als Marktplaats) om je nieuwe of gebruikte schoenen gratis op te adverteren, volledig voor en door schoenliefhebbers. Omdat OnlyShoes net nieuw is ben ik op zoek naar mensen die hun schoenen willen aanbieden op onze site. Jullie hulp wordt erg op prijs gesteld en daarom wil ik per 1 december iedere maand een fashioncheque t.w.v. €75,- verloten onder de adverteerders. Neem eens een kijkje en laat me weten wat je ervan vindt.

    Bij voorbaat dank!

    Annemieke van de Kerkhof

  • yaoming988

    Get the brand new Basketball, Free Running Shoes from China. Discount Clothing For men and

    Women are available from China shoes wholesale. Authentic quality and professional service.

    It is a ideal shop for Cheap Shoes, Sports wear ,Buy Wholesale shoes, cheap clothes,

    designer Belt Discount Sunglasses for Men and Women at lowest price from chinese wholesaler and get worldwide delivery with free shipping

    http://urbanshoesstore.webs.com/