Schuurman schoenen Enschede nóóóit weer!

  • audry

    herkenbaar verhaal ik heb in hengelo schoenen gekocht april 2010 voor de bruiloft van mijn zoon in october kon ik ze goed inlopen

    op de dag van de bruiloft een half uur voor we weg moesten en helemaal klaar waren liep ik nog even de tuin in loop ik terug beide zolen helemaal los

    dus gauw de stad in omdat we daar dichtebij wonen en nieuwe schoenen gekocht

    op 11 october ik naar de winkel werd het afgedaan als ja vervelend voor u maar we zullen ze plakken

    op 23 maart pas weer opgehaald zondag 27 maart aangehad en de zolen beginnen al weer los te laten

    bij mij gaan ze nu naar t hoofd kantoor ben klaar met schuurman

  • Ester

    Het is natuurlijk al een hele tijd geleden dat dit heeft plaatst gevonden. Ik werk zelf ook bij Schuurman Schoenen maar dan niet in Enschede en mag zelf ook klachten afhandelen. Ik schrok hier wel van toen in dit las, ik hoop dat een klant bij mij nooit dit zou denken. En was benieuwd of u ook toendertijd contact heeft gehad met hoofdkantoor?

  • m.dekker

    schoenen slaan wit uit omdat het waarschijnlijk gewaxed leer is,witte laag moet je weg poetsen met zacht doekje. nooit met gewone schoenpoets poetsen!!!!!! lekker personeel!!!

  • plien

    Ik wil hier wel ff op reageren, schuurman schoenen is één van de beste winkel in het oosten/noorden van het land.

    Breed assortiment iedereen kan er slagen, klachten worden altijd goed op gelost, maar er zijn ook veel zeikers onder de klanten die toch altijd wat te zeuren hebben. maar daar moet je gewoon over heen stappen want die mensen heb je niets aan.

    Ik zou zeggen schuurman-schoenen ga zo door. Jullie aktie's zijn ook altijd goed.

    Ben al wezen kijken naar de zomer collectie ziet er super uit, succes en tot gauw in een van jullie winkels

  • robert

    dan weet ik niet wat uw zoon ermee doet, maar na 2 dagen kan niet goed zijn :p

  • Rachel

    Vind Schuurman Schoenen sowiezo een waardeloze zaak…..

    Ik heb schoenmaat 41, di is toch een redelijk gangbare schoenmaat voor een dame, maar schuurmanschoenen heeft die maat echt noooooit op voorraad! Slechte zaak. Ben al zo vaak teleurgesteld daar! Ook op internet is damesmaat 41 vaak uitverkocht. Voor mij geen schuurmanschoenen meer dus….

  • vlinder

    Wat doen we toch soms met ons allen lekker moeilijk! al met al wordt er al sinds 2009 gespeculeerd of schuurman goede schoenen en vooral goede service heeft of niet…. Laat iedereen dat lekker zelf bepalen. Heb je eenmaal een slechte ervaring,kan een winkel niet veel goed meer doen. Dat is met alles zo. Prima, maar dan ga je toch lekker naar een andere winkel. Wanneer je een prettige ervaring hebt bij die winkel ga je er naar terug, en ook als er dan een keer een ‘foutje’ wordt gemaakt heeft die winkel al krediet bij je opgebouwd waardoor je het vertrouwen niet meteen verliest. Ik ben in de herfst mijn man kwijtgeraakt door een ongeluk en zit nu met 2 kleine kinderen alleen en heb geleerd dat ik me niet meer om alle dingen druk ga maken als schoenen….Er zijn belangrijkere dingen. Geniet van het leven en maak je niet om alles boos of druk…Tel tot 10.

  • Wholesale swimwear + China swimwear manufacturer

    If New Year comes, can summer be so far behind? Summer is the cool season for most women since they can wear bikini and sexy swimwear on seaside or swim pool. Take a glance on wholesale swimwear, you will find some suitable for your business. The good quality and fast worldwide shipping of Dear-Lover make it top China Swimwear Manufacturer and famous worldwide.

  • Henkus

    Bent u achterlijk? Wat een kortzichtige reactie van u!

    Schuurman schoenen heeft maten t/m 45 voor de dames. Volgens mijn vrouw is dat vrij bijzonder (ze heeft maat 44) Dan hebben ze zeker geen 41 voor u? Schoenen worden ingekocht per serie en van elke serie zitten er dus 1 of meerdere maten 41 bij. Die slaan ze echt niet over. Daarbij komt dat Schuurman redelijk wat filialen heeft dus waarschijnlijk zelfs meer als 1 41'er per model schoen. Misschien niet op dat moment in de winkel.

    Heeft u al eens opgelet op welk moment van het seizoen u komt? Het nieuwe schoenen seizoen begint rond februari en eind augustus ongeveer. Als u dus bijvoorbeeld in mei komt dan is de kans aanwezig dat er iets op is.. Een schoenenwinkel is nou eenmaal geen supermarkt. Daarbij komt.. Heeft u al eens gevraagd of ze iets kunnen bestellen voor u? Mijn vrouw besteld 8 van de 10 keer iets erbij als ze het niet meteen kan vinden of een extra paar wil (ja.. de kast staat vol).

    Misschien iets om over na te denken, en verder vind ik dat u zich moet schamen om zoeits op internet te zetten. Dat geldt overigens voor meerdere reacties, alhoewel sommigen misschien anders opgelost hadden kunnen worden.

    Mijn ervaring bij Schuurman schoenen? Uitstekende service en overwegend vriendelijk personeel.. en nee.. Ik werk niet bij Schuurman schoenen en heb dat ook niet gedaan.

  • yvonne Bijker

    Hoi,

    Ik heb ook een slechte ervaring bij schuurman schoenen enschede, nu hebben ze mijn schoenen gerepareerd ziet er niet uit en de bobbel in de schoen is dikker geworden.

    ze hebben mijn schoenen verkloot waar ik 4 wkn op gelopen heb en 8 wkn weg is geweest ter reparatie ze krijgen van mij de koude douche. Geen geld terug!

    Dank je wel Schuurman schoenen. Nooit weer!!!