hartjes schoenen

  • jan

    ik ben op zoek naar een winkel waar ze hartjes schoenen met nr.21362 maat 6 1/2 wijdte G nog verkopen

    en zo niet kan iemand mij het adres geven en telefoonnummer van de fabriek waar ze vandaan komen

    alvast bedankt

  • Thera

    Het zal al wel te laat zijn maar wellicht voor een volgende keer: http://www.hartjes.at/

    HARTJES Gesellschaft m.b.H.

    4925 Pramet 67, AUSTRIA

    Telefon: +43(0)7754/8181-0

    Fax: +43(0)7754/8185

    Mail: verkauf@hartjes.at

    www.hartjes.at

    Niederlande:

    Erik voor de Poorte

    J. Israelsstraat 29

    NL 5161 VG Sprang-Capelle

    Tel + Fax: 0416/282 087

    Mobil: 06/549 06 976

    Schoenen Centrum

    Nieuwegein Nederland

    Stand 342

    Tel: 030/604 52 65

    erik.voordepoorte@hartjes.com

  • J.Siccama-v.Lemel

    Ben al een uur aan het zoeken, waar men hartjes schoenen verkoopt, omgeving Zwolle, woon zelf in Nieuwleusen, een stevige schoen , breedtemaatH , voor een steunzool/inlegzool, niet direct een “oubollige schoen” en eventueel halfhoge laarsjes, alles maat 39,5/40. Wat zou ik gelukkig zijn. Ben reeds in het bezit van zwarte sandalen van het merk Hartjes, die ik nu 2 jaar heb en ze lopen geweldig!! En dan de prijs, ook goed voor mijn portemonnaie.

  • lucas

    Hallo waar vind ik "hartjes schoenen in het Antwerpse dankuwel mvg lucas

  • j. de boer

    Wie verkoopt er verder nog enkellaarsjes bij mij in de buurt, behalve de fa. Krisman Assendorperstr. in Zwolle, van het merk hartjes voor losse inlegzolen.

    ik woon in Wapenveld (geld.)

    bij voorbaat dank

    j. de Boer.

  • marjo vogelaar

    ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik mag alleen nikkelvrije schoenen dragen, ik vind de nordic walking hartjes zo leuk, ik zoek ze in maat 5,5 en dan in zwart blauw of donkerrood, hier kan men mij alleen de beige met rood leveren en die vind ik echt niet mooi.

    Wie helpt mij aub(tu)

    groetjes Marjo

  • van Veen

    De zaak in Nieuwerkerk a/d ijssel waar ik ze kocht zoek ik of dichter bij huis in de buurt van Driebergen.

    Vriendelijke groet M. van Veen.

  • shakti

    Ik ben op zoek naar Hartjes schoenen nr.65262 in maat 5. Bij de fabriek niet meer voorradig. Misschien is er nog een winkel, die ze heeft.

    Alvast bedankt!!