Gezocht:merk laarzen!!

  • Desi

    Help!

    Ik heb laarzen gezien van volgens mij Vero Cucio. maar mn maat was er niet meer.. Nu kan ik bijna nergens dat merk vinden dus kan iemand mij vertellen of de naam juist is of miss een letter verkeerd?? En anders misschien waar dit merk te koop is??

    Ik hoop dat iemand me kan helpen!

  • Shoebidoo

    Hoi, dit merk ga je ook niet vinden. Het is italiaans voor ‘echt leer’ en dus geen merk, maar een melding dat je schoenen (voor een deel) van echt leer zijn gemaakt. Meestal zit er wel een merklabel in de laars onder de hiel van je voet, op de inlegzool. Nog een keer naar de winkel?

    Groet, Shoebidoo

  • Desi

    ow haha wat dom.

    Nou t merk is Santoni.. Heb even nagevraagd.

    Enig idee??

    gr

  • screamer

    Hoi Desi,

    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in ieder geval bij Van den Assem, in Rotterdam, ze hebben ook een website waarop je ziet dat ze een stuk of 5 winkels hebben. En verder volgens mij bij van Arendonk in Breda en Tilburg, en bij Van Bommel in Breda. In principe bij verschillende topzaken door heel nederland.

    succes!

    Saskia

  • Wholesale bikini manufacturer + wholesale bikini

    When December 22, 2012 arrive, the end of the world collapse without being attacked. For most wholesale bikini manufacturer it means their busy season is also on the way! Finding cheap yet fashion bikini for retail? Visit Dear-Lover wholesale bikini and get the vogue design attractive looking bikini swimwear right away!