Schoenfetisjisten

  • Karin

    Ik heb de indruk dat hier een aantal schoenfetisjisten op de site zijn, klopt dat ? Mijn vriend is er ook een, dus schaam je niet ! Hij is vooral dol op zeer hoge naaldhakken, pumps, lange laarzen en de kleur zwart. Lekkere dingen allemaal, nietwaar ? Zijn er nog schoen- en naaldhakfetisjisten die mailtjes van mij willen ontvangen ? Neem dan maar contact met me op …………………

  • Johan

    Karin, kunnen we samen - zie mijn andere postings - iets ondernemen om ‘lotgenoten’ bijeen te brengen?

    Grtz, Johan

  • M

    Dat heb je goed gezien. Ikzelf ben een ook schoenfetisjist. Ik ben een man, maar draag zo vaak mogelijk naaldhakken. Niet in het openbaar. Het is een fanatstisch gevoel steeds als ik mijn pumps of laarzen aantrek en er op rondloop.

    Ik zie ze ook graag bij vrouwen aan de voeten.

    Gelukkig begint de hak langzamerhand weer in het modebeeld te geraken. Heerlijk om naar te kijken.

    groet.

    M.

  • Dave

    Ik ben ook een schoen-Fetishist, maar ik draag de schoenen zelf niet.

    Ik kijk er alleen graag naar.

    Mijn vriendin renske draagt ze natuurlijk wel.

    Zij draagt ze zelfs af en toe tijdens het slapen, wat ik natuurlijk heel

    opwindend vindt.

    Ik koop regelmatig via Internetveilingen schoenen die veel gedragen zijn.

  • René

    Klopt helemaal Karin,

    Ik ben ook helemaal gek van pumps en laarzen met hoge naaldhakken. Ik vind dat gewoon waanzinnig …. en het geeft inderdaad een enorme kick om ze te dragen.

    Maar toch wel beter dan mensen die hun halfslappe penis in een cavia proberen te prakken dacht ik zo.

    Ik ben een man dus doe dat ook alleen thuis.

    Maar een vrouw op naaldhakken in mooie lingerie/kleding vind ik wel het mooist.

    Wat voor mailtjes heb je in gedachten?

    groetjes, René

  • kelly

    Hahahaha…dacht ff…:D

  • Mr.

    Karin,

    Ik ben gas pedaal fetisjist. Ik vind het namelijk opwindend als ik een vrouw de pedalen van haar auto bediend.

  • C

    Hallo,

    hier nog zo'n fetisjist. Ben een man en ik vind het geweldig om dameslaarzen te dragen, meestal binnen, maar af en toe ook buiten. Lopen heerlijk en zijn zeer opwindend.

  • HansA

    Hai Karin,

    ja ik hoor er ook bij deze groep. Naast al de vele plaatjes moeten wij wel eens proberen met woorden de leukste schoenen te omschrijven (dat hebben wij toch allemaal op school geleerd?). Voor mij zijn de leukste schoenen sandalen met heel smalle bandjes, een over de tenen en een voor de hiel. Ik geloof niet, dat een vrouw erop kan loopen, maar je ziet ze weleens weer op posters van H&M. Ik ben benieuwd wat jou favoriete schoenen zijn…

  • feetpeet

    hoi hansA

    heerlijk sexy vind ik die..zo erg fijne bandjes met een iets dikkere zool of een hakje

    en dan nog een mooie nagellak en het is compleet

    groetjes

    feetpeet