Wil graag gedragen pumps kopen

  • dr

    ik ben ook op zoek naar gedragen pumps,wil zelf evt nieuwe pumps betalen die iemand voor me draagt en daarna neem ik ze weer over(klinkt gek ik weet het maar wat let je )laat het evt weten

    groetjes

  • Sidney

    Hey hey, ik heb nog pumps en mooie hoge hakken maat 39 die gedragen zijn, als iemand interesse heeft kan je me een mailtje sturen.

    Groetjes

  • dr

    hoihoi ik wil graag je gedragen pumps kopen,om hoeveel paar gaat het en wat wil je re voor hebben?

    groetjes

  • e

    welke meid mailt mij, of msn?

    Koop alle jullie gedragen hakken als t mag

    thnx

  • e

    welke meid wil mij haar pumps of laarzen verkopen?

    Ik wil heel graag gedragen hakken kopen.

    Mail me of voeg toe op msn, erwinkk@hotmail.com

  • balletflats

    Hallo iedereen,

    Ik ben een jongen met een Feet fetish van 22 jaar en heb een vriendin van 21 jaar. Zo te zien in er animo voor gedragen hakken en schoenen van vrouwen. Ik heb verschillende vaak gedragen hakken en ballerina's te koop van mijn vriendin. Ook is het mogelijk om gedragen sokken te kopen. Ze heeft best geurige voetjes. Vooral als ze een dag heeft gewerkt. Mail naar balletflats7102@hotmail.com als je interesse hebt in haar gedragen sokjes, hakken of schoentjes. Hieronder een link naar foto's van haar voeten:

    http://www.flickr.com/photos/87803627@N02/

  • John

    De geur Marjo…we doen het voor de geur: niets is lekkerder dan de zachtzoutige geur van damesvoeten of kousen. Zeker in leren pumps ruikt dat heerlijk!!

  • Maria

    Mail mij voor heerlijke gedragen pumps, pantys en meer.

    mariamartineznl@outlook.com