heren op hoge hakken?

  • Lisette

    Heren….even een vraagje aan jullie….

    Als jullie damesschoenen dragen,MOETEN het dan hoge hakken zijn?

    Ik ben zelf n.l. eigenaresse van een schoenenwinkel,en ik koop damesschoenen in tot en met maat 46 (!!) maar ik koop geen naaldhakken in. Er zijn teweinig heren die bij ons in de winkel komen,en de dames met maat 44,0f 45 zijn meestal erg lang,en willen dus geen hoge hakken.

    Daarbij komt dat de gemiddelde vrouw die een beetje modisch is momenteel geen echt hoge stiletto hakjes draagt. Een mooi laarsje met een lager hakje kan toch ook vrouwelijk staan?

    graag jullie mening hierover.

  • M

    Ik draag heel graag damesschoenen. Ik heb zelf een paar schoenen en laarzen met naaldhakken. Destijds heb ik die gekocht omdat dat het toonbeeld is van supervrouwelijkheid. Het heeft ook iets te maken met het gevoel aan de voeten. Waar vele dames zullen zeggen dat bijvoorbeeld naaldhakken een verschrikking zijn, vind ik het gevoel en de “pijn”aan mijn voeten een soort lekker. En er zit een sexuele aantrekkingskracht aan.

    Inmiddels ben ik daar een beetje vanaf en vind ik veel soorten damesschoenen mooi. Naaldhakken hoeven van mij niet meer zo, maar de schoenen moeten wel een mooie hak hebben

    Ik ben benieuwd wat voor schoenen jij verkoopt…….

  • FeetPeet

    Hi lisette,

    Nee van mij moeten het geen hoge hakken zijn.

    Ik draag persoonlijk liefst sandalen met dikkere zolen. Dit kan voor mij van echte hoge plateauzolen (sleehaktype) tot 15cm zijm maar evengoed een dames-sandaal van 3cm hoog

    Graag met veters om aan te trekken want de standaard sandaal zit voor mij meestal of te strak of te los (stijl wariorsandaal dus)

  • voetzoeker

    Hoi Lisette,

    Ik heb belangstelling voor lopen op damesschoenen, maar durf niet goed een schoenenwinkel binnen te gaan.

    Mail eens het adres van je winkel.

    Groeten

    voetzoeker88@hotmail.com

  • fan

    ik ben vooral geinteresseerd naar ‘hoe het voelt’ om op allerlei soorten damesschoenen te lopen. En dan vind ik een plateauzool minstens zo interessant als een hak. Het interessantste vind ik de schoenen die in de mode zijn op een bepaald moment, en de laatste jaren hoorden naaldhakken daar niet bijzonder bij…

  • voetzoeker

    Hoi Lisette,

    Ik ben op zoek naar een winkel waar je op je gemak schoenen kan uitzoeken. Ik zou best op schoenen met hakjes willen lopen, maar durf niet zo goed een schoenenwinkel binnen te gaan.

    Kan jij me van advies dienen?

    Hartelijke groeten,

    Voetzoeker

  • Bart

    Hoi Lisette,

    Ik heb niet zo'n hele grote schoenmaat (42 -42,5) dus de meeste gangbare damesscheoen passen mij wel. In het dagelijks leven draag ik meestal boots met een forse niet al te hoge hak (5 cm ofzo) deze boots vallen meestal niet zo als damesschoenen. Toch draag ik ook graag hoge hakken dat kan dan verschillen van pumps met naaldkakken van 13 cm tot mooie dameslaarzen met een hoge hak. Het ligt er maar aan. Ik draag zowel hoge hakken als ik thuis ben als dat ik ga stappen (meestal dan als travo).

    Maar goed laat eens weten wat jij zoal verkoopt.

    Groet,

    Bart

  • Bart

    Hoi Lisette,

    Ik heb niet zo'n hele grote schoenmaat (42 -42,5) dus de meeste gangbare damesscheoen passen mij wel. In het dagelijks leven draag ik meestal boots met een forse niet al te hoge hak (5 cm ofzo) deze boots vallen meestal niet zo als damesschoenen. Toch draag ik ook graag hoge hakken dat kan dan verschillen van pumps met naaldkakken van 13 cm tot mooie dameslaarzen met een hoge hak. Het ligt er maar aan. Ik draag zowel hoge hakken als ik thuis ben als dat ik ga stappen (meestal dan als travo).

    Maar goed laat eens weten wat jij zoal verkoopt.

    Groet,

    Bart

  • Lisette

    Heren..bedankt alvast voor jullie reacties. Wat ik er uit op kan maken,is dat jullie toch wel het liefst op de echte hoge hakken lopen, een enkeling uitgezonderd.

    Ik wil ook gaan proberen daar wat op in te spelen.(m'n inkoop er een beetje op aan te passen)

    Ik ben nu ook bezig een internetpagina te maken,en zo gauw er wat op staat mail ik jullie de url wel door.

    Ik zit nu midden in een verhuizing,wat betreft m'n winkel,en ben dus even druk met andere dingen maar vanaf 15 maart gaat m'n nieuwe winkel open,en dan hoop ik wat meer tijd vrij te maken, om mezelf wat meer te kunnen richten op de inkoop van de grote maten,damesschoenen,die voor heren bedoeld zijn.

    Ikzelf vind dat ik tot nu toe een schitterende collectie schoenen heb gekocht,mooie vrouwelijke schoentjes,en modische sandaletten,maar ECHT hoge hakjes zitten er niet bij..(een cm of 7 is al hoog nu)

    Ik koop momenteel meer in voor de dames jullie horen vlug waar je terecht kuhnt!!met grotere voeten,maar heb het idee dat er onder de heren ook veel potentiele klanten zijn.

    Vooral als ik jullie kan beloven dat je in een ontspannen sfeer lekker op je gemak kunt passen? (Misschien evt. na sluitingstijd.)

    Qua prijs ligt het bij ons rondom de 200,= voor een paar mooie schoentjes en zelfs ook laarsjes.(de duurste gaan zo rond de 300,= kosten, en voor rond de 120,= koop je bij mij al wel iets leuks.)

    Ik hoop op nog wat meer reacties,en misschien kunnen we mekaar helpen,hahaha.

    Jullie helpen mij door bij mij te kopen,en ik help jullie door jullie een collectie “naar keus” (Mits het te doen is natuurlijk..echt extreem kan ik niet verkopen,daar ben ik nog te onbekend voor) in een ongedwongen sfeer,met een lekker kopje koffie.

  • nico

    ik draag 6cm hoge hakken om dat ik dan mijn rug corrigeer waar door ik minder last heb van mijn rug .dit doe ik in de ochtend en avond met de honden uit laten.

    dus het maakt me niet zo veel uit ik loop op een ploutozool van 3cm met een hak van 9cm