lopen op hakken

  • maarten

    Worden schoenen met hakken vaker binnenshuis gedragen dan buitenshuis. Het lijkt mij moeilijk om je een langere tijd voort te bewegen op schoenen met hoge hakken. Bijvoorbeeld winkelen. Denk aan obstakels als stoepranden, tramrails etc. Komen er dikwijls valpartijen voor? In het algemeen lijkt het me dat je van een middagje shoppen op hakken heel erg moe wordt.

  • schoenenpagina webmaster

    Maarten, uit eigen ervaring, en zo te zien ook uit ervaring van andere mensen in dit forum, kan ik je zeggen dat hoge hakken juist veel binnenshuis, speciaal in bed, worden gedragen, waarbij er erg weinig op wordt gelopen :-). Wij hebben zelf een paar pumps met 7"hakken, waar mijn vriendin inderdaad niet lang op kan lopen, en dat is ook helemaal niet de bedoeling.

    Valpartijen? Er is niets heerlijkers dan een vrouw op naaldhakken door de stad te begeleiden, al shoppende, en haar voldoende steun te geven om lelijke valpartijen te voorkomen.

    Als je meer wilt weten over fetish websites over hakken (let speciaal op ‘Heinkes website’ kijk dan op http://schoenen.startpagina.nl.

    Groet, Hayo.

  • maarten

    Mijn vraag is gedeeltelijk beantwoord. Hartelijk bedankt hiervoor. Mijn vraag betrof eigenlijk het lopen op schoenen met hoge hakken in het openbaar.

    Dragen zij hun schoenen dan speciaal op bepaalde plaatsen of de gehele dag?

    Wanneer zij de gehele dag op (hoge) hakken lopen, doen zij dit dan vanwege hun schoonheid/charme en is confort dan onbelangrijk?

  • Heidie

    Maarten,

    Dat klopt ten dele. Vaak dragen vrouwen (naald)hakken terwijl ze er misschien niet eens op kunnen lopen.

    Niet zo slim dus.

    Zelf loop ik wel regelmatig met naaldhakken (tussen 8 en 10 cm, niet hoger dan 12 (fetisj), anders kun je er niet 9 uur per dag op lopen). Maar goed, daar zit dan ook wel een beetje een functionele aspect aan, Ik ben nl hotelmanager die de hele dag waggelt in een mantelpak en daar horen dan eigenlijk pumps bij.

    Van nature heb ik hollere voetjes, dus je zou er bij mij bij wijze van spreken, een pingpong bal onder mijn voet kunnen stoppen zonder dat ik het merk. De arts adviseerde me zelfs hakken te dragen.

    Nu wissel ik het wel af met zgn stewardesspumps (4 cm) voor hele drukke en lange dagen, dat is wat comfortabeler.

    En het rijden met naaldhakken…tja…zolang de hakken maar niet hoger zijn dan 10 cm is het comfortabel rijden.

    Hopelijk ben je ietsje wijzer geworden.

    Groetjes,

    Heidie.

  • jean

    Dag Heidie,

    Ik heb wat berichten van je gezien en werd gek dat ik hoorde op wat voor shcoenen jij loopt. Ik, fetishist ten top, zou graag in contact met je komen. Kan dat?

  • Heidie

    Hoi Jean,

    Hihi, wel leuk om te horen dat je het mooi vindt.

    Maar het is niet de bedoeling dat ik contacten maak via dit soort sites.

    Het spijt me.

    Wie weet krijg je anderen wel zo gek, succes ermee.

    Groetjes,

    Heidie.

  • Jean

    Hai Heidie,

    Jammer. Maar ik respecteer je. Wil je me alsjeblieft wel laten weten welke schoenen, pumps e.d. hebt. Zo gedetaileerd mogelijk.

    Alvast bedankt,

    Jean.

  • Jean

    Ik gaf een verkeerd email adres. Hier het juiste. Geef je me alsjeblieft een antwoord.

    Dank je,

    Jean.